Anda nak kuruskan badan? Rasa perut buncit atau kalo lelaki disebut boroi? Hmm..pastinya anda sangat takut jika ada orang bertanya adakah anda sedang mengandung, padahal anda tidak mengandung kan kan kan... hehehe..saya pun selalu bimbang nak tanya kt seseorang wanita ni..dia mengandung ke? ke tu perut die...hehe (jahat sket ayat)

Anda tentunya xmahu ada masalah berat badan kan..tapi tentunya anda tak mahu diet sehingga terpaksa berlapar.. JOM BACA..diet tanpa berlapar..


Basically utk diet.. Anda perlu

Detoks (Fiber/herblax) + Protin (Cinch Shake or Energizing Soy Protin (ESP) + Lecitin

  1. Kenapa protin? Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.
  2. Kenapa kene detoks?Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. :)... tahukah anda... kunci asas untuk kurus adalah detox dulu yaaa..)
  3. Kenapa perlu Lecitin?: ..berfungsi untuk memecahkan lemak2 ...Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak....dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah...dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh bdn..

Utk detoks, anda boleh pilih samada nak Fiber atau Herblax.. ikut budget naa.. Antara fiber dan herblax..fiber lebih optimum resultnya :..Fiber akan memanjangkan tempoh makanan dalam perut dan memberikan rasa kenyang sepenuhnya. Ia berupaya menyerap lebihan air dan lemak dalam badan.Disamping tu kalau anda makan fiber ni, kerja2 ‘melabur’ akan jadi mudah, usus dicuci sepenuhnya jadi akan elakkan perut buncit.selain berfungsi untuk melancarkan penghadaman..

Jika anda inginkan jadual mkn dan pilihan suplemen utk konflik berat badan yg bersesuaian dgn budget anda, sila emel saya di hafsah.mardhiah@gmail.com |sms saya di 0199805803..Ia mampu dimiliki oleh sesiapa pun

credit

Feel free to share!



Apa Kata Anda