Assalamualaikum...

Gurau kasar nampak tajuk tu.. Hehe.

Betul.. Apabila usia kita mencapai 25 tahun, kolagen dalam badan kita mula menyusut. Semakin usia meningkat, kadar penyusutan kolagen juga semakin meningkat.

Perumpamaannya macam kek bantat akibat kurang soda. (Banyak lagi la punca kek jadi bantat)

Contoh gambar kek bantat daripada En Google :)
Kek bantat macam mana? Tak gebu kan.. Merekah,. Masak tak sekata..  Kadang-kadang pecah... Nampak tak cantik. Makan apatah lagi. Konfem tak sedap.. :P

Macam tu jugak kulit yang kurang kolagen... Kalau nak tahu kulit anda kurang kolagen atau tidak, anda mengalami tanda-tanda masalah kulit seperti:
1) Kulit kering,
2) Kelihatan garis-garis halus terutama di muka dan bawah mata
3) Kulit berkedut
4) Pigmentasi
5) Kulit kurang anjal (Tak tegang)
6) Wajah kusam
7) Kuku juga mudah pecah atau patah.

Anda nak kulit yang sebelah kiri ke kanan?

Gambar yang kiri tu menunjukkan kesan kekurangan kolagen. Yang kanan tegang, anjal, gebu, halus, licin sebab kandungan kolagen tinggi.


Nak tahu macam mana Shaklee Collagen Powder membantu mengembalikan keremajaan kulit?
Perbezaan kulit 'muda' dengan kulit 'tua'

Kolagen berada di bahagian Dermis kulit. Shaklee Collagen Powder yang jisim molekulnya sangat rendah, serendah 1000 dalton sangat mudah diserap. Apabila diminum ia dapat diserap hingga ke bahagian Dermis kulit. Jadi ia bertindak merawat daripada dalam akar umbinya lagi. Kalau dalam cantik, kesannya cantik la nampak di luar :)

Usia semakin tua memang tak dapat nak elak. Tu memang fitrah. Tapi kita boleh mengelak daripada kulit dan wajah nampak tua..

Pilihan terbaik, selamat, berkesan dan semulajadi tentunya Shaklee Collagen Powder. Suplimen wajib saya... Isteri cantik, suami pun makin sayang.. Tak gitu??


--------------------------------

Jika anda berminat untuk mendapatkan Collagen Powder pada harga ISTIMEWA, apa tunggu lagi.. PM FB Hafsah Mardhiah atau hubungi 0199805803.






Feel free to share!



Apa Kata Anda